کد خبر: ۹۰۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۵
شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کرد: حملات سایبری به این ایرلاین به دفعات رخ داده و یک اتفاق عادی محسوب می‌شود. اما این حملات خنثی شده و تمام پرواز‌ها طبق برنامه انجام می‌شود.

نفوذ هکر‌ها این بار به شرکت هواپیمایی ماهان؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کرد؛‌ در پی انتشار خبر حمله سایبری به سیستم های شرکت هواپیمایی ماهان به اطلاع میرساند با نظر به جایگاه هواپیمایی ماهان در صنعت حمل و نقل هوایی کشور اینگونه حملات به دفعات مختلف و در زمان های گوناگون نسبت به این شرکت انجام یافته تا شاید بتوانند خدشه ای بر عملکرد آن وارد کنند که این موضوع یک اتفاق عادی تلقی می شود و همواره تیم امنیت سایبری ماهان هوشمندانه و به موقع وارد عمل شده و این حملات را خنثی‌نموده است. لذا بدینوسیله اعلام می ‌دارد تمامی پروازهای ماهان طبق برنامه در حال انجام و پروازهای آتی نیز طبق زمان بندی قبلی انجام خواهد پذیرفت.

بدیهی است در صورت تغییر در زمان انجام پروازها به تمامی مسافران عزیز اطلاع رسانی خواهد شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: