کد خبر: ۹۰۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۲۵۷
وب سایت دیده بان ایران به نقل از منابع محلی در استان کرمانشاه از خودکشی یک کولبر ۱۵ ساله اهل پاوه خبر داده.

خودکشی کولبر ۱۵ساله پس از تلف‌شدن قاطرهایشبه گزارش خبرداغ ، دیده بان ایران به نقل از منابع محلی در استان کرمانشاه از خودکشی یک کولبر ۱۵ ساله اهل پاوه خبر داده.

در توضیح این خبر آمده:

* منابع محلی خبر داده اند که نوجوان ۱۵ ساله با هویت سروش رحمانی اهل روستای "هانی‌گرمله" از توابع نوسود که ساکن پاوه هستند، پس از کشته شدن چند راس قاطر توسط هنگ مرزی که به منظور کولبری با پرداخت پول قرض گرفته بود، خودکشی کرد.

* گفته شده است که محل زندگی؛ سروش رحمانی به دلیل فقر و بدهکاری منزلشان در گرو بانک بوده و از آنجایی که پدرش به سرطان مبتلا شد، وی چندی پیش برای همکاری با خانواده‌اش چند راس قاطر را به قرض گرفته و در مرز نوسود مشغول کولبری بوده که چند روز پیش قاطرهای قرضی وی تلف شده‌اند.

* این منبع در ادامه اعلام کرد که سروش طی روزهای گذشته از این بابت دچار تالمات شدید روحی بوده و روز گذشته در حالی که در منزل تنها بوده در بالکن منزل پدریش خود را حلق آویز کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
الهی تمام بشریت بمیرد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: