کد خبر: ۹۰۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۲۰۸
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هم لبنان و هم سوریه شاید در جدول رده بندی در جایگاه بالایی نبودند، ولی خوشحالم توانستیم به نتیجه لازم برسیم.

عزت‌اللهی: لبنان و سوریه حریفان سرسختی بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: سعید عزت اللهی بعد از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که 2 دیدار تیم ملی با پیروزی همراه بود و به جام جهانی نزدیک شدیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم مقابل هواداران تیم ملی جشن صعود بگیریم. از پیروزی مقابل سوریه خوشحالم و به همه بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم.

هافبک تیم ملی در خصوص بازی با سوریه گفت: در این دو مسابقه مشکلات زیادی مثل زمین داشتیم و بازی های سختی را بردیم. هم لبنان و هم سوریه شاید در جدول رده بندی در جایگاه بالایی نبودند ولی خدا را شکر که توانستیم به نتیجه لازم برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: