کد خبر: ۹۰۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۸۶
سخنگوی سازمان اورژانس کشور ضمن هشدار درمورد برودت هوا و مشکلات احتمالی حوادث جوی، از کوهنوردان و مردم عادی خواست بدون تجهیزات و مهارت کافی وارد ارتفاعات نشوند.

هشدار هواشناسی درباره تردد در ارتفاعاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: سخنگوی سازمان اورژانس کشور ضمن هشدار درمورد برودت هوا و مشکلات احتمالی حوادث جوی، از کوهنوردان و مردم عادی خواست بدون تجهیزات و مهارت کافی وارد ارتفاعات نشوند.

از سازمان اورژانس کشور مجتبی خالدی افزود: با توجه به برودت هوا و مشکلات احتمالی حوادث جوی، افراد عادی و کوهنوردان بدون تجهیزات و مهارت کافی نوردان از هرگونه تردد ارتفاعات خودداری کنند.

وی ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی و مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت بیش از ۳۰ دانشگاه علوم پزشکی بدستور رییس اورژانس کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ساکنان ارتفاعات و کوهپایه های تهران و البرز از حوادث جوی در امان نیستند و توصیه می شود تردد به این مناطق مدیریت شود.

وی از پلیس و راهداری نیز خواست با سخت گیری بیشتری، تردد در جاده های صعب العبور و برف گیر و گردنه ها را نظارت کند.

خالدی همچنین با مخاطب قرار دادن نیروهای امدادی کشور گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، غافلگیر شدن نیروهای امدادی پذیرفته نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: