کد خبر: ۹۰۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۷۶
مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ میکامال با اعلام اسامی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری در کیش برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسابقات استقامت دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ میکامال، با حضور ۱۳۰شرکت‌کننده از سراسر کشور به مناسبت روز کیش برگزار شد.

در این مسابقات که در سطح حرفه‌ای و کلاس یک برگزار شد، ملی‌پوشان دوچرخه‌سوار اعم از جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند.

با رای هیئت داوران، محمد گنج‌خانلو و مهدی ناطقی از فولاد مبارکه سپاهان و مهدی علمایی از استان البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات استقامت جایزه بزرگ میکا را از آن خود کردند.

در بخش جوانان نیز، پرهام شهسواری از اعتمادکالای یزد، الیمان‌ عابدی و یاشار معصومی از شرکت عمران شهر سهند تبریز به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

اسامی نفرات برتر در سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور ثبت، و آنان به اردوی تیم‌ملی انتخابی رقابت‌های بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ چین دعوت خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: