کد خبر: ۹۰۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۳۸۲
اطلاعیه روابط عمومی بانک سپه
پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: اداره کل روابط عمومی بانک سپه از همه مشتریان این بانک درخواست کرد تا برنامه همراه بانک سپه را فقط از وب سایت رسمی بانک سپه و کافه بازار دانلود کنند.

برنامه همراه بانک سپه را فقط از وب سایت این بانک و کافه بازار تهیه کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: اخیراً برنامه همراه بانک جعلی به نام بانک سپه و چند بانک دیگر کشور بر روی فروشگاه نرم‌افزاری Google Play قرارگرفته است که در صورت نصب آن برای انجام خدمات، از مشتری درخواست ارتقاء به نسخه کامل و پرداخت وجه می‌کند ودرنهایت بدون ارائه هیچگونه خدمتی، اطلاعات کارت و رمز مشتریان را دریافت و موجب سوء استفاده از آنها خواهد شد.
در پایان توصیه می‌شود از دانلود و نصب هرگونه نرم افزار موبایلی منتشر شده در کانالها و گروه‌های غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی، خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: