کد خبر: ۹۰۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۳۵۹
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در نشست خبری امروز درباره صحت یا سقم سفر احمد مسعود به ایران، گفت: سفرهای انجام شده با موضوع افغانستان عادی و با آگاهی کابل و دوستان در بخش‌ها و گروه‌های مختلف افغانستانی انجام شده و می شود و هفته گذشته درباره صادرات برق سفری به افغانستان انجام شد.

واکنش وزارت خارجه به صحت و سقم سفر احمد مسعود به ایران: این سفر‌ها به صورت عادی و با آگاهی کابل انجام می‌شود / رفت و آمد‌ها بین دو کشور همسایه در جریان استبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی دستگاه دیپلماسی در نشست خبری امروز درباره صحت یا سقم سفر احمد مسعود به ایران، گفت: سفرهای انجام شده با موضوع افغانستان عادی و با آگاهی کابل و دوستان در بخش‌ها و گروه‌های مختلف افغانستانی انجام شده و می شود و هفته گذشته درباره صادرات برق سفری به افغانستان انجام شد.

سعید خطیب زاده افزود: آقای کاظمی قمی هم مستقر شدند و رفت و آمدهای دو کشور همسایه در جریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: