کد خبر: ۹۰۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۷۶

پاسخ‌گویی 100 درصدی بانک آینده در انتشار و تأمین دسترسی آزاد به اطلاعاتتداوم ایفای مسئولیت اجتماعی با ارتقای شفافیت و ارزش‌آفرینی
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بر اساس رتبه‌بندی جدید اعلام‌شده شش‌ماهه ابتدایی سال 1400 کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک آینده یکی از معدود بانک‌های موفق کشور با پاسخ‌گویی ‌صددرصدی شد.
هم‌چنین، در آخرین گزارش کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و بانک مرکزی ج.ا.ایران در مهرماه سال گذشته، بانک آینده با صددرصد پاسخ‌گویی، در صدر شبکه بانکی کشور در این زمینه قرار گرفت.
پیرو ابلاغ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به شبکه بانکی کشور، بانک آینده در سال 1396 به عضویت سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات درآمد و پاسخ‌گویی به الزامات مندرج در قانون پیش‌گفته را در دستور کار خود قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: