کد خبر: ۹۰۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
امیر دریادار سیاری:
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ با حضور همه یگان‌های تابعه ارتش برگزار می‌شود.

پوزه دشمن را با کوچک‌ترین تجاوز به خاک خواهیم مالید/ رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش ‌برگزار می‌شود امیر دریادار حبیب الله سیاری در نشست خبری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار‌ 1400 ارتش در کنارک اظهار داشت: این رزمایش با هدف افزایش تو‌ان رزم و دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت دفاع از تمایت ارضی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی ارتش در منطقه افزود: در این رزمایش از استفاده از تجهیزات و مهمات بومی و هوشمند با تکیه بر توان داخلی، به‌کارگیری یگان‌های پهپادی شناسایی و رزمی در بردهای مختلف و حضور همه یگان‌های تابعه ارتش  از جمله اقدامات در این رزمایش خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امیدواریم در این رزمایش ارتش با پشتیبانی مردم سلحشور منطقه اقتدار کشور و نظام را به ویژه در آب‌های دوردست به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در آب های دوردست به نمایش خواهیم گذاشت.

دریادار سیاری با بیان اینکه به همه نشان خواهیم داد که آماده هرگونه مقابله با هرگونه تهدید دشمن در آینده خواهیم بود، ادامه داد: پوزه هر دشمنی را در صو‌رت کوچک‌ترین تجاوز به خاک خواهیم مالید و ارتش‌ در همه ‌میدان‌های نبرد برای دفاع از کشور در نهایت آمادگی به سر می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: