کد خبر: ۹۰۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۲
سید مهدی فاطمی: وحید صالحی داور فوتبال هفته پیش در برنامه فوتبال برتر حاضر شده و پرده از فساد گسترده ای که در فوتبال ایران رواج دارد برداشت.

چرا افشاگری های وحید صالحی کسی را تکان نداد؟!به گزارش خبرداغ ، این داور بازنشسته قبلا در گفتگو با رسانه طرفداری که انعکاس گسترده ای در سایر رسانه های رسمی و مجازی داشت به دست های پنهان و مافیای عجیب پشت پرده فوتبال ایران پرداخته و نقش دلال های معروف در تعیین تغییر نتایج و بسیاری از اتفاقات فوتبال را برملا کرده بود.

ادعا های او اگر در هر کشور دیگری مطرح می شد انقلابی عجیب در ورزش ، فوتبال و حتی دولت آن کشور را شاهد می بودیم اما اینجا هیچ کس ککش هم نگزیده و حتی تعجب کسی را هم بر نیانگیخت!

همه با فساد حاکم بر فوتبال کنار آمده اند. دستگاههای نظارتی و امنیتی هم خود را ملزم به پاسخ گویی به جامعه بزرگ علاقمندان به فوتبال نمی دانند.پرونده های تشکیل شده از این دست بعد از طی مراحل مقدماتی با جنبه محرمانه به خود گرفته یا کلا به دست فراموشی سپرده می شوند.

اینجا به جای حل مسائل ، صورت آن را پاک می‌کنند. پس عجیب نیست که کمترین واکنشی از سوی مسوولین ذیربط نسبت به فساد وحشتناک موجود دیده نمی شود. وقتی افشای حقایق و مفاسد و اموال باد آورده و نا مشروع برخی افراد جرم محسوب شود دیگر چه امیدی می توان به اجرای عدالت در خصوص سود جویان و پلیدی های آنان داشت؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: