کد خبر: ۹۰۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۲
در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال با نتایج جالبی که گرفتند توانستند یک رکورد خاص را به نام خود ثبت کنند.

رکوردی که به نام استقلال و سپاهان نوشته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: تیم‌های استقلال و سپاهان در حالی هفته سوم رقابتهای لیگ برتر را پشت سر گذاشتند که هر کدام با ۳ پیروزی و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفته‌اند که این شروعی خوب برای این دو تیم در لیگ بیست و یکم است.

باوجود اینکه پرسپولیس و گل گهر هم این فرصت را دارند تا با پیروزی در هفته سوم در کنار استقلال و سپاهان تیم‌های ۹ امتیازی در هفته سوم باشند اما حتی در این صورت باز هم باید گفت به یک دلیل خاص، رکورد جالبی در لیگ بیست و یکم برای استقلال و سپاهان ثبت شده است.

استقلال و سپاهان تنها تیم‌هایی هستند که در همه ادوار گذشته لیگ برتر در ۳ هفته ابتدایی لیگ در حالی به ۳ پیروزی دست یافته‌اند که این ۳ پیروزی با ۳ کلین شیت همراه بوده است تا این رکورد جالب به نام این دو تیم در تاریخ برگزاری لیگ برتر ثبت گردد.

استقلال به ترتیب با نتایج یک بر صفر، ۲ بر صفر و یک بر صفر مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور به پیروزی رسید و سپاهان به ترتیب با نتایج ۲ بر صفر، ۳ بر صفر و یک بر صفر مقابل مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان و هوادار پیروز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: