کد خبر: ۹۰۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۴
به‌نظر من نفت آبادان مشکلات زیاد دارد چه در زمین و چه مشکلات جانبی و حاشیه‌ای و حالا مشکلات مالی هم اضافه شده و همه این‌ها مزید بر علت شده که نفت آبادان هر سه بازی لیگ برتر را که دوتای آن در خانه بود ببازد و از ۹امتیاز ممکن فعلا هیچ امتیازی نداشته باشد. به‌نظر من شرایط نفت آبادان خیلی بد است و باید یک فکری کرد.

قاسم‌پور: زمان من هم پول نرسید و تیم مُرد!به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: اوضاع تیم صنعت نفت اصلا جالب نیست. تیم محبوب آبادانی‌ها که تغییرات زیادی را هم تجربه کرده در سه بازی ابتدایی خود در لیگ بیست‌ویکم متحمل سه شکست شده و بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و با تصمیم مسئولان باشگاه، ۱۰درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم کسر شد.

ابراهیم قاسمپور، مربی خوشنام فوتبال خوزستان درخصوص شرایط مایوس‌کننده نفت آبادان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: «طبیعی است که ما هم از این وضعیت ناراحت باشیم در هر صورت سه بازی، سه شکست، ناراحتی هواداران نفت آبادان را هم در پی داشته است آن‌هم در شهری که همه دلبستگی‌ها به نفت آبادان و فوتبال است، درحالی که هیچ امکاناتی ندارد، بیکاری و بی‌آبی بیداد می‌کند و مشکلات زیاد و دلخوشی مردم همین تیم است.»

وی ادامه داد: «متاسفانه برای مسئولان وزارت نفت هم خیلی مهم نیست که این تیم چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد یا مردم چه فکری می‌کنند. درمجموع نتایج ضعیف بوده و طبیعی است که همه ناراحت باشند.»

سرمربی سابق نفت آبادان درباره این اظهارنظر گذشته منصوریان مبنی‌بر اینکه ما حالا به پول و غذا نیاز داریم و اگر الان این موارد نرسد بعدا که مردیم دیگر فایده ندارد و به‌نظر می‌رسد حالا با این شکست کار از کار گذشته باشد، گفت: «عین مضمون این جمله را چند سال پیش من کامل‌تر گفته بودم، چند سال پیش که یکی از دوستان من به‌عنوان مسئول انتخاب شد، به ما اعلام کرد مشکلات مالی را حل می‌کنیم و بعد وعده‌های زیادی را داد. در آن زمان بند قراردادها به این شکل بود که باید در زمان عقد قرارداد ۴۰درصد پرداخت می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد و بازیکنان هم از عقد قرارداد سر باز زدند و مدیرعامل می‌گفت شما از اینها خواهش کن قرارداد ببندند و من دوهفته‌ای پول آنها را می‌دهم. دو هفته شد چهارماه و پولی هم ندادند و ما هم نتایج خوبی گرفته بودیم و حتی در جام‌حذفی سپاهان را هم حذف کردیم و داشتیم به مراحل بالاتر صعود می‌کردیم و همان زمان مصاحبه کردم و گفتم الان ۴میلیارد می‌خواهیم تا شرایط درست شود اما اگر زمان بگذرد ۴۰میلیارد هم بیارید دیگر فایده ندارد.»

وی افزود: «پول را ندادند و سپس آرام‌آرام نتایج بد شد و همان زمان گفتم نفت آبادان حالت یک مرده را دارد که آن را در تابوت گذاشته و می‌خواهند دفن کنند و الان هم همین است. از آنجایی که فوتبال هزینه‌بر است و اگر شما نتوانید هزینه‌‌های تیمداری را مثل تیم‌هایی که زیرنظر سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف هستند پرداخت کنید، معلوم است عقب می‌افتید.»

قاسمپور تاکید کرد: «من بازی آخر این تیم را هم دیدم. به‌نظر من نفت آبادان مشکلات زیاد دارد چه در زمین و چه مشکلات جانبی و حاشیه‌ای و حالا مشکلات مالی هم اضافه شده و همه اینها مزید بر علت شده که نفت آبادان هر سه بازی لیگ برتر را که دوتای آن در خانه بود ببازد و از ۹امتیاز ممکن فعلا هیچ امتیازی نداشته باشد. به‌نظر من شرایط نفت‌ آبادان خیلی بد است و باید یک فکری کرد.»

پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره اینکه آیا می‌توان آینده روشنی را در همکاری بین منصوریان با نفت آبادان متصور بود یا خیر، گفت: «شما ببینید رونالد کومان سرمربی تیم بارسلونا می‌شود و این تیم نتیجه نمی‌گیرد و عوض می‌شود. فوتبال ما نتیجه‌گرا شده و کارهای زیربنایی هم نمی‌شود و طبیعی است که هر باشگاهی انتظار دارد تیمش نتیجه بگیرد و جابه‌جایی‌ها جواب دهد. بحث من آقای منصوریان نیست بلکه وقتی که جابه‌جایی می‌شود انتظار داریم تیم نتایج بهتری بگیرد. حالا باید گذشته را واکاوی کرد مبنی‌بر اینکه آیا منصوریان لیستی داده بود که مسئولان نتوانستند این لیست را تهیه کنند یا اینکه این بازیکنان در لیست خود منصوریان بودند و او به‌عنوان سرمربی آنها را انتخاب کرده بود. در هر صورت هر مربی جوابگوی تصمیمات خودش است و ازسوی دیگر مدیریت باشگاه هم باید جوابگوی برآورده‌کردن خواسته‌های کادرفنی باشد. این یک موضوع دوطرفه است.»

وی تاکید کرد: «اگر منصوریان لیستی داده بود و نفراتی که نیاز داشت قرار بود جذب شوند و این اتفاق نیفتاده، مدیرعامل باید پاسخگو باشد در غیر این صورت خود کادرفنی باید جواب این نتایج را بدهد، البته وقتی که من مربی، لیستی را می‌دهم که فراهم نمی‌شود یا باید کار نکنم یا جوابگو باشم، مدیریت باشگاه هم همین‌طور و او اگر نتوانسته خواسته‌های منصوریان را فراهم کند باید جوابگو باشد، در هر صورت چه در حیطه مربیگری چه در حیطه مدیریت، هر کسی با هر شرایطی مسئولیت قبول می‌کند بعدا باید جوابگو باشد. اینکه پول ندادند یا نتوانستیم یار بگیریم، اینها توجیه است و نمی‌تواند پاسخ مناسبی برای ناکامی‌ها به هواداران باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: