کد خبر: ۹۰۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۶
در شش ماهه اول امسال انجام شد:
بانک تجارت از آغاز سالجاری تا پایان شهریور ماه با اعطای بیش از 50 هزار و پانصد فقره تسهیلات قرض الحسنه شرایط لازم را برای تسهیل ازدواج جوانان کشور فراهم کرده است.

50 هزار پیوند آسمانی با تسهیلات قرض الحسنه بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در مقطع شش ماهه ابتدایی امسال با پرداخت بیش از 41 هزار و پانصد و سی و سه میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 50 هزار و 536 نفر از زوجهای جوان عملکرد مطلوبی را در این زمینه داشته است.

بانک تجارت همچنین در راستای اشاعه سنت حسنه ازدواج در سال 99 نیز بالغ بر 47 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 89 هزار و هشتصد و شصت زوج در سراسر کشور پرداخت کرده است.

بنابر این گزارش شعب بانک تجارت در سراسر کشور آمادگی دارند تا در کمترین زمان ممکن و در صورت تکمیل مدارک متقاضی و ارائه ضامنین معتبر نسبت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: