کد خبر: ۹۰۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
رئیس جمهور گفت: سوئیس همواره نقش مثبتی در حفظ و گسترش صلح داشته و انتظار می‌رود در دوران جدید نیز بتواند نقش مستقل خود را در برابر سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه آمریکا حفظ کند.

رئیسی: اروپا نباید تحت تاثیر فشارهای آمریکا قرار گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه پس از دریافت استوارنامه «کریستین دوسی» سفیر جدید سوئیس در تهران با بیان اینکه روابط دو کشور همواره دوستانه بوده است، گفت: سوئیس همواره نقش مثبتی در حفظ و گسترش صلح داشته و انتظار می‌رود در دوران جدید نیز بتواند نقش مستقل خود را در برابر سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه آمریکا حفظ کند.

کریستین دوسی سفیر جدید سوئیس در تهران نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران کشوری برخوردار از تمدنی کهن و درخشان است، گفت: ایران و سوئیس بیش از صد سال است که روابط خوبی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد فعالیت‌ شرکت‌ها و فعالان اقتصادی سوئیس در ایران فراهم شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: