کد خبر: ۹۰۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۷
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در پنج روز آینده در مناطق مرتفع و کوهستانی البرز خبر داد.

بوضعیت آب و هوا، امروز ۱ آبان ۱۴۰۰ / بارش برف در مناطق کوهستانی البرزه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در پنج روز آینده در مناطق مرتفع و کوهستانی البرز خبر داد.

«کبری رفیعی» روز شنبه درباره وضع هوای کشور اظهار داشت: همزمان در نیمه شمالی کشور بارش ها به شکل باران ادامه دارد.

وی گفت: امروز (شنبه) در غرب گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان، اردبیل بارش پراکنده باران و فردا (یک‌شنبه) بارش باران در استان‌های غربی، زاگرس، البرز، تهران، سمنان، قزوین و مناطقی از شمال‌غرب و سواحل دریای خزر ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه‌ با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش‌ها شدت خواهد گرفت و شاهد بارش برف در ارتفاعات البرز از جمله در تهران، زنجان، اردبیل، گیلان و مازندران خواهیم بود. کاهش دما و بارش باران را نیز برای این مناطق پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه در اردبیل و ارتفاعات زنجان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی دریای خزر اواسط هفته مواج خواهد بود و طی پنج روز آینده بارش ها در مناطق مرتفع وکوهستانی البرز به شکل برف خواهد بود.

رفیعی گفت: همچنین اواسط هفته در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و ارتفاعات جنوبی کرمان بارش باران و رعد و برق را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امروز صاف و دما به ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: