کد خبر: ۹۰۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۹
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از احتمال احتمال لغو منع تردد شبانه و سفر بین استانی برای افرادی خبر داد که واکسن کرونا دریافت کرده اند.

خبر تازه برای واکسن زده‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: با موافقت وزارت بهداشت موضوع لغو منع تردد شبانه برای دریافت کنندگان واکسن کرونا پیشنهاد شده است تا در ستاد ملی کرونا مطرح و در صورت موافقت اعضا تصویب شود.

وی افزود: مقرر شده است پلیس راهور از سامانه وزارت بهداشت استعلام واکسیناسیون افراد را بگیرد و بر این اساس افراد واکسن زده جریمه نشوند.

فرهادی ادامه داد: همچنین لغو منع سفر بین استانی به و از شهرهای قرمز و نارنجی برای واکسن زده‌ها هم در دستور کار است. در این صورت سفر بین استانی از و به شهرهای قرمز و نارنجی دیگر مشمول جریمه نخواهد بود و تنها افراد واکسن نزده ۵٠٠ هزار تومان یا یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: