کد خبر: ۹۰۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۹
با پیروزی شاگردان گل محمدی در برابر فولاد خوزستان، رکورد شکست ناپذیری تیم خوزستانی در خانه شکست.


پرسپولیس، طلسم فولادی را شکستبه گزارش خبرداغ به بقل از خبرآنلاین: تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در آخرین بازی هفته اول لیگ برتر در خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۳ بر ۱ میزبان را در خانه خودش شکست و به رکورد شکست ناپذیری فولاد پایان داد.

آخرین بار تیم گابریل کالدرون بود که موفق شد با پنالتی مهدی ترابی، فولاد را شکست دهد و با سه امتیاز شیرین خوزستان را ترک کند. در این بین فولاد ۲۵ بازی را در خانه برگزار کرد و برابر تیمهای قدرتمندی چون سپاهان، استقلال، گل گهر و... مقاومت کرد و شکست نخورد تا اینکه دوباره پرسپولیس با سفر به این شهر، فولاد را مغلوب کرد.

شکست ناپذیری فولاد در یک فصل و نیم سبب شد تا این تیم یک بار به عنوان تیم چهارم جدول رده بندی سهمیه بگیرد و بار دیگر در بین تیمهای بالانشین جدول خودنمایی کند. این طلسم روحیه بخش حالا از بین رفته و ویسی با از دست دادن این رکورد، باید تیمش را بازیابی کند. از آن سو پرسپولیس که به این رکورد ۷۱۸ روزه خاتمه داده، با انگیزه بالا پای به دیدار بعدی برابر نساجی خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: