کد خبر: ۹۰۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از فراهم شدن امکان صدور کارت واکسن برای اتباع خارج از کشور که در ایران واکسن زده‌اند، خبر داد

امکان صدور کارت واکسن برای اتباع خارج از کشور که در ایران واکسن زده‌اند، فراهم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از فراهم شدن امکان صدور کارت واکسن برای اتباع خارج از کشور که در ایران واکسن زده‌اند، خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: از هم‌اکنون اتباع خارج از کشور که در ایران واکسن کرونا تزریق کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir کارت واکسن فارسی و انگلیسی دریافت کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، هنگام ثبت‌نام کافی است به جای کد ملی، کد ۹ رقمی اتباع خارج کشور که از سامانه سیب وزارت بهداشت دریافت شده، ثبت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: