کد خبر: ۹۰۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۳
به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات غیر حضوری و به روز رسانی زیرساخت ها، سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک ملت طی روزهای آتی با اختلال احتمالی همراه خواهد بود.

اختلال موقت در سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک ملتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات غیر حضوری این بانک، توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک ملت در دست اقدام قرار گرفته است.
بر این اساس احتمالا اختلالاتی در ارایه سرویس های بانکی در همراه بانک و اینترنت بانک ملت طی چهار روز آینده مشاهده خواهد شد.
بانک ملت ضمن عذر خواهی از تمامی مشتریان گرامی بابت اختلالات احتمالی در ارایه سرویس های مذکور از همراهی و سعه صدر هموطنان عزیز سپاسگزاری می کند.
امید است با اتمام عملیات توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی، خدمات یادشده با سرعت و کیفیت بهتر در اختیار کاربران محترم قرار گیرد.
در این خصوص کارشناسان مرکز ارتباط ملت با شماره تماس ۱۵۵۶ در تهران و ۰۲۱۸۲۴۸۸ در شهرستان ها آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی هموطنان عزیز هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: