کد خبر: ۹۰۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو گفت: برخی از ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مدیریتی در مجموعه خودروسازی علی الخصوص سیاست‌های غلط دولت‌های قبل و شورای رقابت باعث بحران در این صنعت شده است.

سیاست‌های غلط دولت‌های قبل و شورای رقابت دلیل بحران فعلی صنعت خودرو استبه گزارش خبرداغ، سید علی موسوی دبیر و سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: عدم مدیریت جهادی و دست بردن دولت‌های قبل در جیب خودرو سازها سبب بحران موجود در صنعت خودروسازی کشور می‌باشد.

وی با اشاره به استقرار هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در کارخانه‌های خودروسازی با هدف افزایش کیفیت و رضایت مردم گفت: متاسفانه در چند سال اخیر دیدگاه مردم نسبت به صنعت خودرو کشورمان و نیز مدیران و کارکنان خودروسازی منفی شده و این عامل سبب دلسردی و عدم روحیه جهادی در کارگران و مدیران میانی این صنعت است.

سخنگوی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو تصریح کرد: با اینکه صنعت خودرو سازی می‌تواند به عنوان پیشران صنعت و اقتصاد کشور عمل کند ولی برخی از ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مدیریتی در مجموعه خودروسازی علی الخصوص سیاست‌های غلط دولت‌های قبل و شورای رقابت باعث بحران در این صنعت شده که البته در این میان نقش تحریم‌ها نیز عامل فزاینده‌ای بوده است.

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با ورود جدی مجلس و همت دولت محترم و وزیر پرتلاش صمت این صنعت شکوفا شود.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: