کد خبر: ۹۰۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۸
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به توقف ۲۰ ماهه صدور ویزای گردشگری، از آغاز مجدد فرایند مجدد صدور این ویزا از ابتدای آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات حوزه گردشگری همه بخش‌ها باید همکاری کرده تا موانع رفع شود.

ضرغامی: پس از ۲۰ ماه، صدور ویزای گردشگری از اول آبان ماه آغاز می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به توقف 20 ماهه صدور ویزای گردشگری، از آغاز مجدد فرایند مجدد صدور این ویزا از ابتدای آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات حوزه گردشگری همه بخش‌ها باید همکاری کرده تا موانع رفع شود.

سید عزت‌الله ضرغامی سه شنبه شب در سمپوزیم یکصدمین سال گردشگری ایران با تشریح وضعیت کنونی صنعت گردشگری، گفت: گردشگری پیش از کرونا نیز در کشور وضعیت خوبی نداشت با شیوع کرونا وضعیت بدتر شد و حالا این بیمار نیاز به احیا دارد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با دستگاه های مختلف برای بهبود شرایط کنونی صنعت گردشگری طی روزهای گذشته، گفت: صدور ویزای گردشگری که ۲۰ ماه متوقف شده بود، از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز می شود البته برای رفع مشکلات حوزه گردشگری همه بخش‌ها باید همکاری کرده تا موانع رفع شود.

ضرغامی با بیان این که برای رفع مشکلات موجود باید استبدادها را کنار بگذاریم و اجازه دهیم همه حرف‌هایشان بزنند، گفت: آنچه الان شاهد هستیم این است که همه حوزه‌ها با یکدیگر مشکل دارند، حوزه میراث‌فرهنگی با بخش گردشگری ، صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی با حوزه میراث فرهنگی با مشکل دارد. باید برای رونق این حوزه‌ها، استبداد بین حوزه‌ها را کنار گذاشته و با هم حرف بزنیم. دو قطبی سازی مشکلی از این حوزه‌ها رفع نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: