کد خبر: ۹۰۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۷
علیرضا منصوریان در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر قادر به همراهی صنعت نفت آبادان نیست.

منصوریان بدون کرونا هم اجازه نشستن روی نیمکت نفت را نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ برتر تیم صنعت نفت آبادان روز چهارشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای تیم ذوب اهن اصفهان خواهد بود. 

این درحالی است که تست کرونایی علیرضا منصوریان بعد از اردو تهران مثبت اعلام شده است و با توجه هب دستور پزشک وی 21 روز باید در قرنطینه باشد و بدین ترتیب او 2 بازی ابتدایی صنعت نفت در لیگ برتر را از دست خواهد داد و نمی‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

هرچند با اعلام محرومان مسابقات لیگ برتر در هفته های نخست توسط سازمان لیگ علیرضا منصوریان 3 جلسه از همراهی صنعت نفت محروم است و اگر این مربی به ویروس کرونا نیز مبتلا نمی‌شد قادر نبود تا شاگردان خود را در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر همراهی کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: