کد خبر: ۹۰۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۸
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها خبر داد.

آخرین خبرها در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها؛‌ بازگشت هواداران پیش از نیم فصلبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بعد از بحران کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی در سراسر جهان، رفته رفته با واکسیناسیون در کشورهای مختلف تماشاگران جواز حضور در مسابقات ورزشی را کسب کردند و حالا در بیشتر کشورهای دنیا مسابقات ورزشی از جمله فوتبال با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: کرونا هنوز وجود دارد و وزارت بهداشت روی حضور تماشاگران در استادیوم ها حساسیت هایی دارد. از سویی فیفا برای بازگشت تماشاگر به استادیوم ها مقدماتی را فراهم کرده است که ما در پی اجرایی کردن آن در مسابقات هستیم و به نظر می رسد حتی پیش از شروع نیم فصل تماشاگران وارد استادیوم ها شوند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: