کد خبر: ۹۰۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۴۸
مادر غزاله شکور با بیان اینکه در طول این مدت زجرهای فراوانی متحمل شدیم، گفت: اگر قرار بود گذشت کنیم، سال اول یا دوم می‌بخشیدیم نه بعد از اینکه ۸ سال سختی اعلام گذشت کنیم.

مادر غزاله: دلیل تعویق در اجرای حکم را نمی‌دانمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: مادر غزاله شکور با بیان اینکه در طول این مدت زجرهای فراوانی متحمل شدیم، گفت: اگر قرار بود گذشت کنیم، سال اول یا دوم می‌بخشیدیم نه بعد از اینکه ۸ سال سختی اعلام گذشت کنیم.

ناهید شکوهی در گفت‌وگو با ما، در خصوص تعویق اجرای حکم آرمان عبدالعالی، اظهار کرد: ظاهراً حکم چندین نفر به تعویق افتاده است و دلیل این تعویق را نمی‌دانم. به ما اطلاع دادند که اجرا ندارند و گفتند که به شما خبر می‌دهیم.

مادر غزاله شکور افزود: در طول این مدت زجرهای فراوانی متحمل شدیم و با وجود این همه سختی که به ما وارد شده، درخواست گذشت دارند؟ ۷ سال و نیم پیگیر حقمان بودیم؛ الان باید بگوییم بخشیدیم؟ اگر قرار بود که گذشت کنیم، سال اول یا دوم می‌بخشیدیم نه اینکه بعد از ۸ سال سختی اعلام گذشت کنیم.

وی اضافه کرد: ما فقط به خاطر گرفتن حق خودمان و سایر غزاله‌ها این همه سختی را تحمل کردیم. ما کم زجر نکشیدیم و ۷ سال و نیم است که در حال پیگیری این پرونده هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: