کد خبر: ۹۰۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۵۴۸
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه منابع مالی اجرای رتبه بندی معلمان باید تامین شود گفت: نباید با رفتارهای غیرمنطقی و غیر کارشناسی به سمت دومینوی فروپاشی اقتصاد کشور برویم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 مهر) در جلسه علنی مجلس و در تذکری با اشاره به بررسی تقاضای اولویت‌دار بودن لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: نباید با رفتارهای غیرمنطقی و غیرکارشناسی کشور را با دومینوی فروپاشی اقتصادی کشور روبرو کنیم که اگر این کار را کنیم جای تعجب دارد.

شریعتی تأکید کرد: ما با رتبه بندی معلمان مخالف نیستیم این در حالی است که پدر و مادر و برادرانم فرهنگی هستند و در خانواده‌ای‌ فرهنگی زیسته‌ام و با گوشت و پوست خود مشکلات آنها را درک می‌کنم، ولی باید منابع اجرای رتبه بندی تامین شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: نباید مانند موضوع یارانه‌ها در دولت احمدی‌نژاد به موضوع رتبه بندی معلمان بنگریم چراکه در آن زمان 45 هزار تومان به جیب مردم ریختند اما 450 هزار تومان از جیب آنها برداشت کردند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: