کد خبر: ۹۰۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۶۷۶
نماینده علی‌آباد کتول در مجلس گفت: متاسفانه برخی نمایندگان تهران با مشکلات معلمان و فرهنگیان آشنا نیستند؛ چراکه با آنها ارتباطی ندارند.

نوروزی: برخی از نمایندگان با مشکلات معلمان و فرهنگیان آشنا نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، رحمت الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 مهر) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی تقاضای اولویت رتبه بندی معلمان اظهار داشت: امروز نگاه فرهنگیان به نمایندگان مجلس است؛ نمایندگان مجلسی که مخالف رتبه بندی معلمان هستند، نمایندگان تهران بوده و آنها ارتباطی با معلمان ندارند.

وی افزود: کل بودجه آموزش و پرورش طبق نظر آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس صد هزار میلیارد تومان است، این در حالی است که معلمان، مدیرکل، مسئول و مرجع تقلید تربیت می‌کنند.

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 96 درصد مجلس یازدهم به کلیات رتبه بندی معلمان رأی داده‌اند و نمایندگان تهران مخالف آن هستند.

بیشتر بخوانید: 

نادران: بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان تورم زاست

وی اضافه کرد: 10 سال است که مجلس به دنبال رتبه بندی معلمان است و برخی از نمایندگان تهران با مشکلات معلمان آشنا نیست.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به معلمان در بسیاری از کشورهای دنیا به گونه‌ای است که توجه به آنها در اولویت بیشتری نسبت به توجه به اساتید دانشگاه است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: