کد خبر: ۹۰۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۴۱۴
بانک سرمایه به 9 مدرسه کم برخوردار در شهرستان پلدختر، 18 دستگاه کولر گازی اهدا نمود.

نوای همدلی با دانش آموزان پلدختر در آستانه سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و برداشتن گامی کوچک در حمایت از جامعه تعلیم و تربیت، اقلامی شامل 18 دستگاه کولر گازی را به 9 مدرسه کم برخوردار در شهرستان پلدختر اهدا نمود.

گفتنی است اهدای این اقلام از محل کمک‌های خیریه پرسنل این بانک و در راستای مجموعه اقدامات بانک سرمایه طی سال های گذشته در حمایت از مدارس کم برخوردار بوده که عملاً به یکی از اولویت های اصلی این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی تبدیل شده است. شایان ذکر است پیش از این و در آخرین اقدامات از این دست، بانک سرمایه نسبت به اهدا و تجهیز امکانات برخی مدارس کم‌برخوردار در استان های تهران، خراسان رضوی و لرستان، اقدام نموده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: