کد خبر: ۹۰۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۳
وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت سیزدهم اداره ورزش بانوان را به خودشان می‌سپاریم، امیدوارم بتوانیم ورزش بانوان را به استقلال لازم برسانیم.

سجادی: تحول بزرگ در عرصه ورزش بانوان در پیش استبه گزارش خبرداغ  به نقل از خانه ملت، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درخصوص نگاه این وزارتخانه به ورزش بانوان در تمام عرصه‌ها گفت: باید در حوزه ورزش بانوان اقداماتی انجام دهیم که بانوان به حق و حقوق خود برسند، وزارت ورزش و جوانان از تمام ظرفیت خود استفاده می کند تا ورزش بانوان به جایگاه اصلی خود برسد و بانوان ورزشکار به تمام حق و حقوق خود دست یابند. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: بانوان به عنوان نیمی از جامعه سهمی از ورزش کشور دارند؛ بر همین اساس در گرفتن پست و مقام، آموزش‌ها، اعزام ها، کلاس‌های مربیگری، مدیریتی، داوری و… باید به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند و  این موضوع با برنامه ریزی در دستور کار وزارتخانه است.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم اداره ورزش بانوان را به خودشان می‌سپاریم و امیدوارم بتوانیم ورزش بانوان را به استقلال لازم برسانیم، بر همین اساس ورزش بانوان بایستی در مرحله ابتدایی مستقل شده تا به خودکفایی لازم برسد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به استقلال ورزش بانوان خاطر نشان کرد: اگر استقلال لازم در ورزش بانوان را ایجاد کنیم و به خودکفایی لازم به جهات منابع انسانی متخصص، امکانات و فضای ورزشی برای تمرین، ایجاد استانداردهای لازم برای ورزش، نیازهای آموزشی، نیاز به تجارب بین المللی و… دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: