کد خبر: ۹۰۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۸۲۳
از بین تمام انواع عمل‌های پیوند که اکنون انجام می‌شود، پیوند مدفوع عجیب‌ترین پیوندی است که انجام می شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خراسان: از بین تمام انواع عمل‌های پیوند که اکنون انجام می‌شود، پیوند مدفوع عجیب‌ترین پیوندی است که انجام می شود.

این پیوند به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات درمانی برای مشکل مقاومت دارویی که شاخه‌های مختلف پزشکی را تحت تأثیر قرار داده، مطرح است. پیوند مدفوع نوعی از درمان به نام باکتری‌درمانی است که طی آن از باکتری‌های بی‌ضرر برای حذف باکتری‌های بیماری‌زا در بدن استفاده می‌شود.

راز جوانی با پیوند مدفوع

پیوند مدفوع یعنی قرار دادن مدفوع صاف و رقیق‌شده فردی با روده سالم در روده بزرگ یک بیمار! اما محققان به تازگی در شرایط آزمایشگاهی با جای گذاری مدفوع موش جوان در روده موش پیرتر روند پیر شدن موش را برعکس کردند. چنین اتفاقی مثل این است که دکمه به عقب بازگشتن در فرایند افزایش سن جانداری را فشار دهیم. این اتفاق با شوخی کاربران همراه بود. کاربری به طنز نوشت: «دیگه باید به فحش ها دقت کرد و عامل جوانی رو نثار هم نکنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: