کد خبر: ۹۰۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۲۵۶
نماینده دشت آزادگان در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث می‌شود تا دولتمردان بتوانند با توجه به مشاهدات عینی خود تصمیمات لازم را برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

سفرهای استانی دولت موجب تصمیم‌گیری برای حل مشکلات با توجه به مشاهدات عینی می‌شودبه گزارش خبرداغ ، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث می‌شود تا دولتمردان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و بدون واسطه حرف‌های مردم را بشنوند و بتوانند با توجه به مشاهدات عینی خود تصمیمات لازم را برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

وی افزود: برای حل مشکلات مردم و کشور نمی‌توان به گزارش‌های مکتوب از سراسر نقاط کشور اتکا کرد و حضور دولتمردان و رئیس هیأت دولت در مناطق مختلف و به ویژه مناطق محروم برای برنامه‌ریزی‌ها و اتخاذ تصمیمات برای حل مشکلات تأثیر بسزایی دارد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به خوزستان اظهار داشت: این سفر یک سفر یک روزه بود و رئیس‌جمهور در محل پروژه آب و فاضلاب اهواز و نیز افتتاح آبرسانی جفیر حضور پیدا کرد و بعدازظهر هم در جلسه استانداری حضور داشت.

ساعدی خاطرنشان کرد: در سفر آقای رئیس‌جمهور به خوزستان این فرصت فراهم نشد که به مناطق مختلف به خوزستان سفر کند و پای حرف‌ها و درددل‌های مردم بنشیند و مشکلات آنها را از نزدیک و به صورت مستقیم از زبان مردم بشنود و در مواردی هم مشاهده کند.

وی افزود: انتظار مردم خوزستان از آقای رئیسی این است که این سفر یکروزه به خوزستان را سفر کاری و سفر استانی تلقی نکند و برای شنیده شدن حرف‌های مردم مناطق مختلف و به ویژه مناطق محروم استان خوزستان و آشنایی با مشکلات آنها به این استان سفر داشته باشد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که امروز در خوزستان و در دشت آزادگان وجود دارد عدم پرداخت حقوق و حق بیمه کارگران شهرداری است کارگردان شهرداری دشت آزادگان 8 ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و 28 ماه است حق بیمه آنها توسط شهرداری پرداخت نشده است.

ساعدی خاطرنشان کرد: الان حدود دو ماه است پسماندهای شهر دشت آزادگان توسط کارگران جمع‌آوری نمی‌شود و بوی تعفن شهر را فرا گرفته است و امروز دیگر کارگران شهرداری رو به اعتصاب و تجمع آورده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این کارگران آب و فاضلاب دشت آزادگان نیز وضع مشابهی دارند آنها نیز یکسال است که حقوق دریافت نکرده‌اند و حدود 20 ماه است آب و فاضلاب دشت آزادگان حق بیمه آنها را پرداخت نکرده است و نه حقوقی دارند و نه بیمه‌ای.

وی اظهار داشت: نکته قابل توجه در بحث سفرهای استانی اینجاست که در هر سفر باید کارگروهی تشکیل شود و لیست موانع و مشکلات آن استان را مشخص کند تا در ادامه کار برای رفع ایرادات و اشکالات از لیست تهیه شده استفاده شود و در واقع این لیست بتواند مبنای برای تصمیم گیری های درست به منظور رفع مشکلات باشد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نکته دیگر در ارتباط با سفرهای استانی این است که باید پیگیری های لازم انجام شود تا تصمیماتی که در جریان سفرهای استانی اتخاذ شده اجرایی شود و امیدی که در جریان انجام این سفرها در میان مردم ایجاد شده به یاس مبدل نشود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: