کد خبر: ۹۰۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۲۷
ویدئویی از سکونت یک پدر و پسر در چادری در جنگل های اطراف ایلام منتشر شد که در آن فرزند خانواده می گوید به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه اجاره مجبور به زندگی در چادر شده اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خراسان: ویدئویی از سکونت یک پدر و پسر در چادری در جنگل های اطراف ایلام منتشر شد که در آن فرزند خانواده می گوید به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه اجاره مجبور به زندگی در چادر شده اند.

زندگی در چادر به خاطر گرانی مسکن!

او در ادامه هم مدعی می شود که هفته ای یک بار ماموران نیروی انتظامی به آن ها تذکر می دهند که چادر را جمع کنند و گرنه آن را پاره می کنند. کاربران به این ویدئو واکنش نشان دادند.

کاربری نوشت: «این که هر روز یک ویدئو از زندگی در چادر یا بالای تابلوهای تبلیغاتی منتشر می شه، نشون می ده مشکل مسکن مردم دیگه داره وارد بحران می شه.»

کاربر دیگری نوشت: «درسته خیران کمک می کنن و این خانواده هم دارای سرپناه می شن ولی باید این مشکل ریشه ای حل بشه، گرونی مسکن حسابی دمار از مردم درآورده.»

کاربری هم نوشت: «این مورد رو نمی گم اما یادتون نره که بعضی از این آدم ها معتادن و حاضر به زندگی اجتماعی نیستن.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: