کد خبر: ۹۰۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۹۱
معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر اهمیت و استمرار طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و اهتمام به نصب کنتورهای هوشمند تأکید کرد.

کنتورهای آب، هوشمند می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از وزارت نیرو: معاون آب و آبفای وزیر نیرو بر اهمیت و استمرار طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و اهتمام به نصب کنتورهای هوشمند تأکید کرد.

پنجاه و پنجمین گردهمایی مدیران ارشد بخش آب کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، معاونان شرکت مدیریت منابع آب ایران و رؤسای حوضه‌های آبریز ۹ گانه صبح امروز پنجشنبه ۲۲ مهر ماه برگزار شد.

در این جلسه سه موضوع بررسی عملکرد طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی، مبادله موافقتنامه طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ و تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت‌های آب منطقه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و استمرار طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی، اهتمام به نصب کنتورهای هوشمند، استفاده از تمهیدات قانونی و توجه به اکیپ‌های گشت و بازرسی را به طور ویژه مورد تاکید قرار داد.

قاسم تقی زاده خامسی همچنین ارائه گزارش عملکرد طرح احیا و تعادل بخشی استان‌ها به شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، رسیدگی به وضعیت ایثارگران و تسریع در مبادله موافقتنامه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ را مورد اشاره قرار داد.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌ها به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: