کد خبر: ۹۰۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۸
احمد پورنجاتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امروز یکی از دوستانم که در دوره‌ی مسوولیت من در صدا و سیما، همکار بودیم و اکنون تهیه کننده‌ی فیلم و سریال است، می‌گفت: دستمزد برخی از بازیگران برای یک ماه کار، ۶۰۰ میلیون تومان. بازیگران معمولی، حداقل ماهی ۱۰۰ میلیون.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: احمد پورنجاتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امروز یکی از دوستانم که در دوره‌ی مسوولیت من در صدا و سیما، همکار بودیم و اکنون تهیه کننده‌ی فیلم و سریال است، می‌گفت: دستمزد برخی از بازیگران برای یک ماه کار، ۶۰۰ میلیون تومان. بازیگران معمولی، حداقل ماهی ۱۰۰ میلیون. برای نمونه می‌گفت در برنامه‌ای که برای قدردانی از عوامل سریال «زخم کاری» برگزار شد، به هر نفر فقط ۱۰۰ میلیون تومان هدیه دادند (علاوه بر دستمزد‌هایی که گرفته بودند).

بادتان است که چندی پیش از ناجوری اوضاع معیشتی بسیاری از هنرمندان به خاطر محدودیت‌های دوران کرونا نوشتم؟

هردوی این‌ها واقعیت دارد.

دستمزد کدام بازیگران ماهانه ۶۰۰میلیون است!

گمانم در هیچ جای جهان (البته جز در هندوستان) اینگونه که در کشور ماست، بهشت و دوزخ تا این حد، مسالمت آمیز، در کنار هم نباشند.

یاد حرف دو تا از همکاران پزشک افتادم که نیمی از سال را ایران هستند و نیم دیگر را در استرالیا و کانادا. هر دو می‌گفتند: اینجا بهشت است برای پول درآوردن و آنجا بهشت است برای زندگی و پول، خرج کردن.

فلذا (چرا زهر مار؟)

در و پیکر و چفت و لولا و قفل و کلید، همه با هم، دورهمی دارند. سیاست ما، عین همه چیز ماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: