کد خبر: ۸۹۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۳۵۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش «نامه‌هایی به دخترم سهراب» در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش به روی صحنه رفت.

نمایش نامه‌هایی به دخترم سهراب در کیش به روی صحنه رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در شب اجرای این نمایش جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سعید پورعلی معاون فرهنگی، اجتماعی و محمد ثاقب فرد سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

این نمایش به نویسندگی زوج عرصه نمایش، طیبه نیک آزاد و علی حیدری و به کارگردانی علی حیدری که داستان زنی عاشق و سرگردان میان هستی و نیستی و جنگ و صلح است را شرح می‌دهد.

زن نمایش تهمینه نام دارد که با ذهنی آشفته و سرگردان که از طریق نامه با فرزندش در ارتباط است و او را از حالات روحی و عاطفی خود و احوال ناشناخته‌ی پدر باخبر می‌کند.

طیبه نیک آزاد، رضا ثامری و سارا حیاوی بازیگران نمایش یادشده هستند.

نامه‌هایی به دخترم سهراب در چارچوب برنامه‌های فرهنگی، هنری «سپید-آبی، سپید صلح؛ آبی آرامش» به روی‌صحنه رفت.

طراحی نور این نمایش برعهده سعید فیوضی است و موسیقی آن را نیز آرمان دوام ساخته است.

نامه‌هایی به دخترم سهراب برگزیده بیست و دومین جشنواره ملی فتح خرمشهر است و در این جشنوار تندیس بهترین بازیگر زن و مقام برتر کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه و طراحی نور را به خود اختصاص داده است.

ضمن این که این تولید نمایشی منتخب حضور در همایش برگزیدگان استان‌های سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فجر شد و در جشنواره نگین خلیج فارس نیز مقام بازیگری زن و نویسندگی را از آن خود کرد.

نمایش یادشده در هفدهمین جشنواره سراسری مقاومت هم مقام برتر بازیگری زن، طراحی صحنه و بهترین بازیگر نوجوان را کسب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: