کد خبر: ۹۰۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۷۱
سال ۱۳۹۹ برای او دادگاهی برگزاو آن بار گفته شد که مجموع ارز‌هایی که اسدبیگی گرفته برابر با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده. همین عدد دیگر از همانجا اسدبیگی را نه فقط یک مدیر نالایق، بلکه تبدیل به متهم ارزی کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایران خبر: اولین بار آبان ۱۳۹۷ دادستان تهران اعلام کرد که فردی در خوزستان شرکتی را خریداری کرده که از سال ۹۴ تا ۹۶ حدود ۸۰۰ میلیون دلار گرفته و تاکنون تعهدات ارزی خود را انجام نداده است.

سال ۱۳۹۹ برای او دادگاهی برگزاو آن بار گفته شد که مجموع ارزهایی که اسدبیگی گرفته برابر با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده. همین عدد دیگر از همانجا اسدبیگی را نه فقط یک مدیر نالایق، بلکه تبدیل به متهم ارزی کرد.

متهم ارزی به کسی می گویند که ارز دولتی گرفته باشد تا چیزی وارد کند، اما نه تنها وارد نکرده بلکه آن ارز را در بازار فروخته است.

جوان‌ترین متهم ارزی به ایستگاه آخر رسید

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: