کد خبر: ۹۰۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۶
شهردار منطقه ۱۷ گفت: در منطقه ۱۷ چند مدرسه کودکان کار وجود دارد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، برای دانش آموزان این مرکز دوز نخست واکسن کرونا تزریق خواهد شد.

آغاز واکسیناسیون کودکان کار در محلات جنوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: شهردار منطقه ۱۷ گفت: در منطقه ۱۷ چند مدرسه کودکان کار وجود دارد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، برای دانش آموزان این مرکز دوز نخست واکسن کرونا تزریق خواهد شد.

داوود لطفی شهردار منطقه ۱۷ گفت: تیم واکسیناسیون سیار خودرویی ده روز پیش با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۷ با اداره بهداشت جنوب تهران فعالیت خود را آغاز کرده است که یکی از اهداف این تیم واکسیناسیون کودکان کار و افراد آسیب پذیر جامعه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نزدیک به ۳۰۰ دانش آموز در مدارس کودکان کار در محدوده منطقه ۱۷ مشغول به تحصیل هستند که طبق برنامه ریزی های انجام شده خودرو واکسیناسیون سیار به این مراکز آموزشی مراجعه می کند و اقدام به تزریق واکسن صورت می گیرد و آغاز این فعالیت در مدرسه سپیده روشن جنب بوستان شهدای گمنام است.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اینکه برخی از شهروندان به دلایلی مانند معلولیت و کهنسالی امکان حضور در مراکز تزریق واکسن را نداشته اند، افزود: طرح سیار این امکان را می دهد که برای تمامی افراد جامعه تزریق واکسن بدون کمترین سختی انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: