کد خبر: ۹۰۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۷
نماینده مردم لامرد گفت:‌دولت باید تورم افسارگسیخته در کشور را مهار کند این در حالی است که قیمت‌ها در بازار رها شده است و باید نظارتی بر آن صورت گیرد تا در نهایت مشکلات معیشتی مردم کاهش پیدا کند.

موسوی: دولت تورم افسارگسیخته را مهار کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 20 مهر)‌در جلسه علنی مجلس و در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: از اقدام دولت سیزدهم برای انجام سفرهای استانی به مناطق محروم و بخش‌های مختلف کشور تشکر می‌کنم چرا که این کار باعث افزایش امید و رؤیت مشکلات از نزدیک شده است ولی اگر مصوبات این سفرهای استانی اجرایی نشود، می‌تواند امیدهای مردم را سلب کند.

وی افزود: دولت باید تورم افسارگسیخته در کشور را مهار کند این در حالی است که قیمت‌ها در بازار رها شده است و باید نظارتی بر آن صورت گیرد تا در نهایت مشکلات معیشتی مردم کاهش پیدا کند. 

نماینده مردم لامرد تصریح کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، رتبه‌بندی معلمان، شفافیت در پرداخت حقوق و دستمزد‌ها و همچنین پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان بخشی از اقداماتی است که باید دولت سیزدهم آن را اجرایی کند.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: