کد خبر: ۹۰۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک داور ویدیوی در بازی ایران و کره جنوبی استفاده نخواهد شد.

دومین اتفاق عجیب؛ بازی ایران و کره جنوبی بدون حضور VARبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، با توجه به شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، قرار شد تیم های حاضر در این مرحله برای استفاده از امتیاز میزبانی شرایط استفاده از کمک داور ویدیویی را در ورزشگاه های خود فراهم کنند.

از همین رو با توجه به این شرایط فدراسیون فوتبال ایران برای اینکه بتواند در بازی چهارم خود در مرحله مقدماتی در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی باشد با یک شرکت خارجی وادر مذاکره شد تا بتواند از VAR  در این بازی استفاده کند.

بعد از توافق فدراسیون فوتبال با شرکت مدنظر که زیر نظر فیفا کار می‌کند قرار شد سیستم کمک داور ویدیویی وارد ایران شود و در بازی با کره جنوبی مورد استفاده قرار بگیرد. اما با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا با این شرکت قرارداد ندارد و از طریق شرکت دیگری بازی ها انجام می‌شود؛ AFC برای این بازی با حضور داور VAR  مخالفت کرده است و بدین ترتیب این بازی بدون کمک داور ویدیویی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: