کد خبر: ۹۰۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۵۲۱
مدافع تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران در مورد بازگشت به این تیم صحبت کرد.

چشمی: امسال باید سخت کار کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: مدافع تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران در مورد بازگشت به این تیم صحبت کرد.

روزبه چشمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که برگشتم. یک وقفه‌ای بود که از تیم جدا شدم. امسال سال سختی است چون هم تیمی جوانی داریم و هم باید خیلی تلاش کنیم که یک نتیجه خیلی خوب بگیریم. هم بازیکنان و هم کادرفنی و مدیریت باید تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم. قطعا مشکلات کمتر می‌شود ولی وجود دارد و به همین خاطر باید تلاش کنیم و مشکلات را نادیده بگیریم. امیدوارم نتیجه خوب بگیریم که هواداران را خوشحال کنیم چون واقعا مستحق یک سال خوب هستند. حمایت کردند و امیدوارم امسال هم حمایت کنند تا در آخر سال بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

هافبک بازی می‌کنید یا به عنوان مدافع در ترکیب خواهید بود؟ چشمی در این باره گفت: سه چهار سالی است که همیشه از من سوال می‌شود. این حیطه سرمربی است. شاید یک پست جدیدی باشد یا در همان دو پستی که قبلاً بازی کردم و این را فقط آقای مجیدی می‌گویند. من هم هنوز در این مورد با ایشان صحبت نکردم. ما تمرین می‌کنیم و آقای مجیدی تصمیم می‌گیرند که چه زمانی در چه پستی از من استفاده کنند.

در سال منتهی به جام جهانی به تیم ملی فکر می‌کنی؟ چشمی در این باره گفت: همه بازیکنان باید سخت تلاش کنند. صد در صد به تیم ملی چشم دارم و همه بازیکنانی که در لیگ هستند تلاش دارند که به تیم ملی دعوت شوند؛ مخصوصا الان که نزدیک به جام جهانی است. من هم صد در صد تلاشم را می‌کنم که اگر سرمربی تیم ملی هم نظر مثبت داشتن بتوانیم آنجا هم کمک کنیم.

قرارداد دو ساله نیست؟ چشمی در این مورد هم گفت: شاید هم بیشتر از دو سال باشد. اول از همه مهم است که امسال سربلند باشیم و بقیه‌اش حل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: