کد خبر: ۹۰۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۳۹۶
وزیر علوم با اشاره به اینکه حفظ سلامت جامعه دانشگاهی اساس کار ما در از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه‌هاست، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده است دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهر و مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان به صورت حضوری در کلاس‌های درس فعالیت داشته باشند.

اعلام زمان حضوری شدن دانشگاه‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، وزیر علوم با اشاره به اینکه حفظ سلامت جامعه دانشگاهی اساس کار ما در از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه‌هاست، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده است دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهر و مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان به صورت حضوری در کلاس‌های درس فعالیت داشته باشند.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که با محوریت «تبیین سیاست‌های آموزش عالی در دوره جدید» به صورت حضوری و برخط در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، به خانواده‌هایی که عزیزانشان را به واسطه بیماری کرونا از دست داده‌اند تسلیت و به پرسنل خدوم حوزه سلامت خدا قوت و دست مریزاد گفت.

وی با اشاره به چالش‌های پیش رو در عرصه آموزش عالی و بازگشایی و از سرگیری آموزش حضوری، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده است دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهرماه و مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان ماه به صورت حضوری در کلاس‌های درس فعالیت داشته باشند. دانشگاه‌ها باید از این تصمیم ستاد ملی کرونا تبعیت کنند و نهایت تلاش خود را برای اجرای آن مبذول دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
0
یکی جلوی این احمقها رو بگیره
برچه اساسی چنین تصمیمی گرفتند فکر میکنن چون یه درصدی از ملت رو اونم با آت و آشغالهای چینی و روسی واکسینه کردن به سطح پایداری سلامت جامعه رسیدند؟!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: