کد خبر: ۹۰۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۴۸۱
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت اعضای یک خانواده در پی برخورد یک دستگاه پژو پارس با کامیون در محور یاسوج_ شیراز خبر داد

مرگ ۴ عضو یک خانواده در پی تصادف با کامیونبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت اعضای یک خانواده در پی برخورد یک دستگاه پژو پارس با کامیون در محور یاسوج_ شیراز خبر داد

"جهانبخش وحدت نژاد، با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک کامیون برخورد کرد که در این حادثه ۴ نفر فوت کردند.

وی افزود: ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه عصر چهارشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۰ یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه کامیون در محور یاسوج – شیراز محدود روستای گنجگون با یکدیگر برخورد کردند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد، وی اظهار کرد: در این حادثه دو کودک ۴ و ۹ ساله. و یک آقای ۳۵ ساله و خانم ۳۴ ساله جان خود را از دست دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: