کد خبر: ۹۰۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۲۵۰
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله سال قبل منطقه سی سخت و زلزله صبح امروز در کوهرنگ بر ضرورت بازسازی فوری منازل خسارت‌دیده در این مناطق سردسیر تاکید کرد.

بازسازی فوری مناطق زلزله زده سردسیر ضروری استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در خصوص گزارش قرائت شده از سوی کمیسیون عمران در باره زلزله سال قبل منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، به برخی مشکلات این حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات سطحی و پیش پا افتاده مانند عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری این منطقه آسیب‌دیده که خودشان هم در جریان زلزله سال قبل خسارت دیده‌اند، وجود دارد که امیدواریم دولت به تعهداتش در این زمینه عمل کند.

وی همچنین با اشاره به گستره مشکلات مناطق زلزله زده سی سیخت گفت: مشکلات بخش پادنای علیا در شهرستان سمیرم نباید زیر سایه مشکلات سی سخت فراموش شود.

ورناصری با اشاره به تکرار حوادث طبیعی در کشورمان به زلزله 5.7 ریشتری صبح امروز در منطقه کوهرنگ در بین استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: مردم این بخش‌ها عمدتا در مناطق سردسیر و برف‌گیر ساکن هستند و با توجه به این شرایط، امدادرسانی فوری به آنها در حوادث طبیعی و بازسازی منازل خسارت‌دیده ضروری است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: