کد خبر: ۹۰۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۲۸۲
هیئت وزیران اعضای دولت پس از بررسی سوابق سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان رأی اعتماد دادند.

سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی استانداران اصفهان و هرمزگان شدندبه گزارش خبرداغ ، هیئت وزیران اعضای دولت پس از بررسی سوابق سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان رأی اعتماد دادند.

در جلسه عصر امروز هیئت دولت، استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

در این جلسه که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت پس از بررسی سوابق آقایان سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان رأی اعتماد دادند.

مرتضوی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد – تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد – متالورژی استخراجی و همچنین دکتری در رشته مهندسی مواد – مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی پیش از این به عنوان مدیر مرکز توسعه خوشه های صنعتی استان اصفهان، قائم مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان، مشاور استاندار اصفهان و مشاور بنیاد نخبگان و مدیر طرح توانمندسازی مسئولیت داشته است.

دوستی متولد سال 1358 در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیئت رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود 20 پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی بشمار می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: