کد خبر: ۹۰۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۲
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره استمرار نصب و فعالیت دوربین‌های آژانس در چارچوب برجام اظهار کرد: دوربین‌های برجامی الزامی به بودنشان نیست و آژانس هم این مساله را می‌داند.

اسلامی: الزامی به بودنِ دوربین‌های برجامی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس سازمان انرژی اتمی درباره استمرار نصب و فعالیت دوربین‌های آژانس در چارچوب برجام اظهار کرد: دوربین‌های برجامی الزامی به بودنشان نیست و آژانس هم این مساله را می‌داند.

محمد اسلامی گفت: مجتمع تسا کرج با حادثه تروریستی از سوی رژیم صهیونسیتی مواجه بوده است لذا آژانس باید ابتدا موضع خود را نسبت به آن حادثه روشن کند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما تابع مصوبات شورای عالی امنیت ملی هستیم.

وی ادامه داد: هم دولت و هم سازمان انرژی اتمی به اجرای قانون راهبردی مقید هستند و امروز در کمیسیون اصل ۹۰ گزارش آخرین اقدامات اجرای قانون را ارائه کردیم و مباحث مختلفی مطرح شد و قرار شد از فرصت های باقی مانده حداکثر استفاده را انجام دهیم و آقایان هم به صورت نوبه ای بازدید خواهند کرد. امیدواریم در راستای قابلیت سازی برای اقتدار ملی از فرصت این قانون حداکثر استفاده را داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: