کد خبر: ۹۰۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۲۲
داریوش ابوحمزه معاون اجرایی اسبق مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به سمت معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون منصوب شد.

انتصابی متناسب با شعارهای دولت سیزدهم در وزارت تعاونبه گزارش سرویس اقتصاد کلان پایگاه خبری تحلیلی خبرداغ؛ داریوش ابوحمزه معاون اسبق اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از سوی حجت ا... عبدالملکی به سمت معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

انتصاب ابوحمزه برخلاف احکام پیشین وزیر جوان تعاون بدون حاشیه و حتی با همراهی فعالین و منتقدین حوزه های اجتماعی و اقتصادی همراه بود چرا که متعاملین این حوزه ابوحمزه را مدیری اجرایی با سابقه مناسب پژوهشی می دانند که مدارج مدیریتی را به صورت سازمان یافته و اصولی طی نموده و از کارشناسی به سطح مدیریت رسیده، لذا درک مناسبی از امور بصورت کارشناسی دارد و وی را متناسب ترین انتصاب منطبق با شاخص های انتخاب مدیران جوان مدنظر دولت سیزدهم می دانند.

ابوحمزه پیش از انتصاب بعنوان رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از سه معاونت کلیدی وزارت عریض و طویل اقتصادی تعاون است، معاونت اجرایی، عضو هیئت علمی، مدیرکلی بودجه  و همچنین معاونت دفتر مطالعات بخش عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه کاری و مدیریتی خویش داشته است.

ابوحمزه متولد سال 1365 و یک دهه شصتی است. او پس از اتمام دوران دبیرستان، در کنکور ورود به دانشگاه با کسب رتبه 67، برای تحصیل در رشته مهندسی برق وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.
ابوحمزه برای مقطع کارشناسی ارشد، رشته اقتصاد را در دانشگاه صنعتی شریف برگزید و پایان‌نامه خود را در این مقطع، با عنوان «عوامل موثر بر ارتکاب تخلفات رانندگی در ایران» تحت نظارت و راهنمایی دکتر فاطمی‌اردستانی به پایان برد. داریوش ابوحمزه مقطع دکترای خود را در رشته علوم اقتصادی در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به پایان رساند.

در متن حکم وزیر تعاون برای ابوحمزه آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان معاون رفاه اجتماعی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید».

انتصابی متناسب با شعارهای دولت سیزدهم در وزارت تعاون

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
1
اینم از لوپ لوپ دراوردن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: