کد خبر: ۸۹۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۸۵
نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک آینده در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال و هم‌چنین حضور مؤثر در کارگروه‌های استانی، قدردانی نمود.

تقدیر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد بانک آینده در راستای اشتغال‌زایی و رونق تولیدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک آینده در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال و هم‌چنین حضور مؤثر در کارگروه‌های استانی، قدردانی نمود.

در بخشی از پیام تقدیر دکتر محمد رضا پورابراهیمی، چنین آمده است: "دورنمای ایرانی آباد، سرافراز، توسعه‌یافته و عدالت‌پرور با عزم راسخ و همت مدیران دلسوز و خدمت‌گزار، تحقق می‌یابد.


به باور عضو شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا سابقه طولانی در عرصه بانکداری نشان از ریشه‌دار بودن خدمت‌گزاری در این سنگر اقتصادی است.

وی همچنین در نامه خود‌ اظهار امیدواری کرد : بانک آینده هم‌چنان در راستای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها»، گام‌های مؤثری بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: