کد خبر: ۸۹۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۴۶۱
ما جمعی از خلبانان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر خواسته های به حق صنفی خود و با وجود اختلاف فاحش حقوق و دستمزد میان خلبان های متخصص هما با سایر شرکت های هواپیمایی بین المللی و داخلی، با کمال افتخار حمایت حداکثری خویش را از امیر سرافراز خلبان علیرضا برخور اعلان می نماییم و امیدواریم ایشان کما فی السابق نسبت به جلوگیری از هدر رفت بیش از پیش سرمایه های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خصوصا جوانان فهیم و انقلابی آن و همچنین کوتاه کردن دست کجدستان و هدایت کجفهمان کمال اهتمام و تلاش را در دستور کار قرار دهند.

نامه سرگشاده خلبانان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به وزیر راهتعدادی از خلبانان و کارکنان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) نامه ای سرگشاده را خطاب به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم نوشته و متن این مکاتبه را جهت انتشار در اختیار پایگاه خبری-تحلیلی خبرداغ قرار داده اند که مراتب به رسم امانت و در راستای رسالت اجتماعی عیناً در ادامه می آید:

 

 

 

بسمه تعالی

((وما کان لنبی ان یغل* و من یغلل یات بما غل یوم القیامه* ثم توفی* کل نفس ما کسبت و هم لا یظلمون))

آل عمران ، 161

( باید با فساد در دستگاههای حکومتی مبارزه شود. متعهد این مبارزه، خود مسئولان قوای مختلف هستند. در درجه اول، برای جلوگیری از فساد در دولت، خود مسئولان دولتی، خود وزرا و خود مدیران ارشد مسئولند. نگذارند در مجموعه های آنها فساد به وجود آید. اگر آنها بخواهند مبارزه کنند و اگر این مبارزه را جدی بگیرند، بهتر از هر کس خواهند توانست مبارزه کنند.)                                                                                                مقام معظم رهبری حفظه ا... 30/7/138

 

وزیر محترم راه و شهر سازی

جناب مستطاب مهندس رستم قاسمی

با سلام و تحیات وافره

جای بسی خوشبختی بود که با تدبیر وزارت معظم راه و شهرسازی و جناب وزیر محترم اسبق جناب مهندس اسلامی، سکان هدایت همای سرفراز و ارزشمند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر عهده مردی از جنس نظام، مدیری توانمند، متخلق به اخلاق اسلامی و پشتیبانی مهم برای هوانوردی و خط هوایی مادر مملکت و مواکدا پاکدست و سالم، امیر سربلند ارتش جمهوری اسلامی ایران خلبان علیرضا برخور سپرده شد. بدون شک ایشان توانستند منشا اثرات ماندگار و خیر و مانع و قطع کننده بسیاری از چپاول ها و کج دستی های کثیر موجوده در این مجموعه اثرگذار و عظیم باشند.

لیکن متاسفانه آگاه شدیم عده ای معاند و منافق جهت ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با ایجاد شبکه های تو در تو و پیچیده به تاسی از اتاق های فکر معلوم الحال و داعیه دار مدیریت هما، با همراه کردن بازنشستگان محترم و معزز هما اقدام به اخلال و تشویش اذهان و ایجاد مشکل و مانع برای نظام و همای سرفراز آن نموده اند.

اینجانبان حین حمایت و تاکید صد درصدی نسبت به خواسته های به حق بازنشستگان محترم و مکرم هما، اعلام انزجار و برائت حداکثری خود را نسبت ایندست معاندان و منافقان در نظام مقدس اسلامی می نماییم.

بر این باوریم که سازماندهی اینچنین دقیق و پر هزینه، ضبط و ارسال تصاویر و فیلم هایی بسیار زننده برای شبکه های معند و دشمن جمهوری اسلامی و تبلیغات سوء ایجاد شده تنها نمونه ای از اخلال و تشویش اتاق های فکر مسموم و عده ای سودجو در دوره تصدی و مسئولیت امیر سرافراز خلبان علیرضا برخور می باشد.

عده ای سودجو که با تنگ شدن عرصه بواسطه حضور مدیری پاکدست، ادامه چپاول و کجدستی های خویش را غیر ممکن می دیدند، با افرادی معلوم الحال که تنها افتخار و هنر ایشان داعیه دار بودن مدیریت همای این روزها خسته می باشد، همراه هم شدند و با تامین سرمایه و اتاق های فکر با هدف های مسموم سعی در هدایت نارضایتی الحق و الانصاف باالحق بازنشستگان معزز هما جهت نیل به اهداف شوم خویش ر فراهم آوردند که چه بسیار شوربختیم که اینان نیز خود را همایی می دانند. فی الواقع باید ایشان را عده ای کجفهم و کجدست در لباس مقدس هماییان دانست که از سرگیری فتنه ای جدید و بلوایی بزرگ را در سر می پرورانند و لا غیر.

بنابر این ما جمعی از خلبانان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر خواسته های به حق صنفی خود و با وجود اختلاف فاحش حقوق و دستمزد میان خلبان های متخصص هما با سایر شرکت های هواپیمایی بین المللی و داخلی، با کمال افتخار حمایت حداکثری خویش را از امیر سرافراز خلبان علیرضا برخور اعلان می نماییم و امیدواریم ایشان کما فی السابق نسبت به جلوگیری از هدر رفت بیش از پیش سرمایه های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خصوصا جوانان فهیم و انقلابی آن و همچنین کوتاه کردن دست کجدستان و هدایت کجفهمان کمال اهتمام و تلاش را در دستور کار قرار دهند.

امید است با نگاه همواره مثبت و مدیریت جهادی حضرتعالی و دولت مردمی و قوی حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی، در راستای منویات حکیم فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری و ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولیعصر(عج)، شاهد حضور قدرتمند هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی و داخلی و پیشرفت روز افزون این همای سرافراز باشیم.

 

خلبانان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

1400/7/4

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: