کد خبر: ۸۹۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۱۷
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه مرزهای شلمچه و چذابه مسدود هستند، گفت: تحت هیچ شرایطی مرزها باز نمی‌شوند بنابراین مردم به مرزها مراجعه نکنند.

استانداری خوزستان: تردد از شلمچه و چذابه به سمت عراق امکانپذیر نیست / مرزهای زمینی تحت هیچ شرایطی باز نمی‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: ولی‌الله حیاتی اظهار داشت: روز گذشته با توجه به ازدحام تعدادی از زائران اربعین در مرز شلمچه، عراق با عبور 5 هزار نفر از زائران موافقت کرد و پس از آن مرز مسدود شد.

وی با بیان اینکه مرزهای شلمچه و چذابه مسدود هستند، افزود: تحت هیچ شرایطی مرزها باز نمی‌شوند بنابراین مردم به مرزها مراجعه نکنند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اعزام اتوبوس‌هایی به مرز شلمچه و برپایی چند موکب در این مرز، گفت: هیچ خدماتی به مراجعه‌کنندگان ارائه نمی‌شود و اتوبوس‌ها برای عودت زائران اربعین به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: در حال فراهم کردن شرایط برای بازگشت زائران اربعین حسینی از طریق مرزهای زمینی هستیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: