کد خبر: ۸۹۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۴
سرپرست فرمانداری مهران با تاکید مجدد بر بسته بودن مرز مهران گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۹۵۷ زائر اربعین به مبدا سفر خود عودت شده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از مجید کاکی اظهار داشت: امکان تردد در مرز مهران برای زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری مهران گفت: این اعمال محدودیت و ممنوعیت در اجرای مصوبات ستاد اربعین کشور بوده و تمام خطوط مرزی بسته و با تشدید اقدامات امنیتی به دقت رصد می‌شوند.

وی یادآورشد: کشور عراق نیز برای مترددین مرزی غیر مجاز مجازات‌های سنگین در نظر گرفته است و به این خاطر تمام خطوط مرزی به شدت کنترل و علاوه بر کنترل فیزیکی به وسیله تجهیزات روز از قبیل دوربینهای مدار بسته و دید در شب نیز مورد نطارت قرار دارند.

نبود امکانات برای پذیرایی و استقرار زائران و بیتوته آنان در مهران نیز مورد تاکید" کاکی" بود که گفت: در مرز و شهرستان مهران هیچ امکانی برای پذیرایی و یا بیتوته زائران پیش بینی نشده است.

سرپرست فرمانداری مهران با تاکید بر اینکه خواهش ما آن است که هموطنان ازسفر به مهران به قصد تردد زمینی اجتناب کنند گفت: تا کنون 957 نفر از زائرانی که به تاکیدات توجه نکرده‌اند به مبدا سفر عودت داده شده‌اند که از این تعداد 628 نفر قبل از ورود به مهران و 239 نفر نیز در مرز مهران توقیف و عودت شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: