کد خبر: ۸۹۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
تعداد بازدید: ۳۶۶
مهاجم تیم استقلال از شرایطش در این تیم گفت.

حسین‌زاده: شرایط خوبی در استقلال دارمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیرحسین حسین‌زاده مهاجم تیم استقلال در خصوص شرایط خودش در استقلال اظهار داشت: این لطف خدا بود که در اولین بازی، عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته باشم. به نظرم این عملکرد راضی‌کننده نیست و باید بیشتر از این تلاش کنم. شرایط خوبی در استقلال دارم.

وی ادامه داد: ما یک بار قبل از بازی با الهلال تمرینات پیش فصل را انجام داده‌ایم و کم کم به بازیهای دوستانه و تاکتیکی می‌رسیم.

حسین‌زاده در خصوص اینکه گفته می‌شود چند روزی است که نوع تمرینات استقلال تغییر کرده است، افزود: از روزی که من آمدم تمرینات همینگونه بوده است. آقای پین آمده و یک تمریناتی را اضافه کرده، قبل از ایشان هم آقا فرهاد تمرینات خوبی طراحی می‌کرد.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه چقدر به آینده این تیم امیدوار است، گفت: امیدوارم فصل اول را پرقدرت شروع کنیم و گام اول را قوی برداریم و خودم هم تلاش می‌کنم یک امیرحسین جدید بسازم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: